Аналіз уроку

 

АНАЛІЗ УРОКУ

 

Предмет (курс) ____________________________________________________

Група №____ ______________________________________________________

Дата______________________________________________________________

Тема _____________________________________________________________

Мета відвідування_________________________________________________

__________________________________________________________________

Перевірка присутніх:    присутні ____________, відсутні ________________

Дисципліна на уроці: зразкова, добра, задовільна, незадовільна.

Зовнішній вигляд слухачів, порядок на робочих місцях. Зразковий, добрий, задовільний, незадовільний.

Зовнішній вигляд, педагогічний такт викладача ___________________________________________________________________

____________________________________________________________________

Робота з розвитку загальних і спеціальних умінь і навичок__________________

____________________________________________________________________

____________________________________________________________________

Зміст уроку__________________________________________________________

____________________________________________________________________

____________________________________________________________________

 

Діяльність викладача

 

Робота над проблемою ЦПТО ДСЗ______________________________________

Між предметні зв’язки:    здійснювались, не здійснювались,

                                               здійснювалися формально.

Робота над матеріалом, що вивчається

а) Повноцінність змісту заняття.

б) Методи, які застосовувались на уроці: ______________________________

_________________________________________________________________

_________________________________________________________________

_________________________________________________________________

в) Форма опитування: індивідуальна, групова, фронтальна, письмова.

г) формулювання питань: __________________________________________.

     д) Опитано _____________________чол.

     е) виставлено оцінок____________________________________

          Правильність оцінок: завищені, занижені, мотивовані, немотивовані,

                                               правильні.

 

Вивчення нового матеріалу

·        Науковий рівень: високий, задовільний, низький.

·        Рівень практичної спрямованості уроку _________________________

·        Доступність викладання: повна, обмежена, незрозуміла.

·        Послідовність і логіка висновку___________________________________

_________________________________________________________________

·        Культура мови викладача: багата, чиста, багатослівна, лаконічна, доступна, не доступна.

·        Робота з підручником.

·        Використання ПЗНП.

 

Забезпечення зворотного зв’язку

(закріплення)

 

а) Метод: безперервний зв’язок опитування після пояснення, наведення прикладів розв’язування задач, письмове опитування, програмуючий.

б) Засвоєння матеріалу: відмінне, добре, задовільне, слабке.

 

Наочність

o   Кількісний аналіз: достатній, недостатній, доцільність використання.

o   Вид: кінофільм, діапозитив, звукозапис, плакати, моделі, репродукція, ілюстрація, ПЗНП.

 

Інтерес слухачів

Високий, задовільний, низький.

 

Повторення матеріалу

а) тематичне ___________________________________________________

б) систематичне_________________________________________________

в) фронтальне __________________________________________________

 

Характер домашнього завдання ___________________________________

_______________________________________________________________

 

Дотримання санітарно-гігієнічних вимог на уроці____________________

______________________________________________________________

 

Висновки і пропозиції:_________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________. 

Коментарі