АНАЛІЗ
УРОКУ
Предмет (курс) ____________________________________________________
Група №____ ______________________________________________________
Дата______________________________________________________________
Тема _____________________________________________________________
Мета відвідування_________________________________________________
__________________________________________________________________
Перевірка присутніх: присутні
____________, відсутні ________________
Дисципліна на уроці: зразкова, добра, задовільна, незадовільна.
Зовнішній вигляд слухачів, порядок на робочих
місцях. Зразковий, добрий,
задовільний, незадовільний.
Зовнішній вигляд, педагогічний такт викладача
___________________________________________________________________
____________________________________________________________________
Робота
з розвитку загальних і спеціальних умінь і навичок__________________
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
Зміст
уроку__________________________________________________________
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
Діяльність викладача
Робота
над проблемою ЦПТО ДСЗ______________________________________
Між предметні зв’язки: здійснювались,
не здійснювались,
здійснювалися формально.
Робота над матеріалом, що вивчається
а) Повноцінність змісту заняття.
б) Методи, які застосовувались на уроці: ______________________________
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
в) Форма опитування: індивідуальна, групова,
фронтальна, письмова.
г) формулювання питань:
__________________________________________.
д) Опитано _____________________чол.
е) виставлено
оцінок____________________________________
Правильність оцінок: завищені, занижені,
мотивовані, немотивовані,
правильні.
Вивчення нового матеріалу
·
Науковий рівень:
високий, задовільний, низький.
·
Рівень практичної
спрямованості уроку _________________________
·
Доступність
викладання: повна, обмежена, незрозуміла.
·
Послідовність і
логіка висновку___________________________________
_________________________________________________________________
·
Культура мови
викладача: багата, чиста, багатослівна, лаконічна, доступна, не доступна.
·
Робота з
підручником.
·
Використання
ПЗНП.
Забезпечення
зворотного зв’язку
(закріплення)
а) Метод:
безперервний зв’язок опитування після пояснення, наведення прикладів
розв’язування задач, письмове опитування, програмуючий.
б) Засвоєння
матеріалу: відмінне, добре, задовільне, слабке.
Наочність
o Кількісний аналіз: достатній, недостатній, доцільність
використання.
o Вид: кінофільм, діапозитив,
звукозапис, плакати, моделі, репродукція, ілюстрація, ПЗНП.
Інтерес слухачів
Високий, задовільний, низький.
Повторення
матеріалу
а)
тематичне ___________________________________________________
б)
систематичне_________________________________________________
в)
фронтальне __________________________________________________
Характер
домашнього завдання ___________________________________
_______________________________________________________________
Дотримання
санітарно-гігієнічних вимог на уроці____________________
______________________________________________________________
Висновки
і пропозиції:_________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________.
Коментарі
Дописати коментар