Для аналізу уроку

 

Аналіз уроку

 

Дата _________ група ___________________________________________

Предмет (курс)___________________________________________________

Викладач ________________________________________________________

Тема заняття_____________________________________________________

Мета ___________________________________________________________

 _______________________________________________________________

 

 

ДОТРИМАНО  ПРИНЦИПІВ

НАВЧАННЯ:

 

науковість;

доступність;

наочність;

проблемність;

самостійність і активність слухачів;

систематичність і послідовність;

врахування індивідуальних особливостей слухачів;

диференціація;

інтеграція;

свідомість, стійкість засвоєння знань, умінь та навичок слухачів;

зв’язок освітніх, розвиваючих, виховних функцій навчання

 

РЕАЛІЗОВАНО  МЕТОДИ НАВЧАННЯ:

Загальні:

монологічний;

демонстративний;

діалогічний;

евристичний;

пошуковий;

алгоритмічний;

програмовий.

Методи викладання:

інформативно;

повідомлюючий;

пояснювальний;

стимулюючий;

спонукаючий;

інструктивний.

Методи навчання:

виконавський;

реконструктивний;

частково-пошуковий;

пошуковий;

творчий

 

ВИКОРИСТАНО  ЗАСОБИ НАВЧАННЯ:

об’єкти навколишнього середовища;

таблиці;

картки;

ілюстрації;

ТЗН;

книги, підручники;

записи на дошці;

ПЗНП;

інше: _________________

 

 

ФОРМИ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ:

фронтальна;

групова;

індивідуальна

 

ФОРМИ ВИКОНАННЯ

ВИДУ РОБІТ:

усно;

письмово;

з місця;

біля дошки

 

ЗОВНІШНЯ ОРГАНІЗАЦІЯ УРОКУ:

 

своєчасний початок і кінець уроку;

раціональна організація робочого місця слухачів та викладача;

своєчасність виставлення оцінок у журнал

 

 

КІЛЬКІСТЬ ОПИТАНИХ СЛУХАЧІВ:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ДОТРИМАННЯ САНІТАРНО-ГІГІЄНІЧНИХ НОРМ:

    стан класу: підлоги;

                        аудиторних столів;

                       дошки;

                       вікон;

                       стільців;

естетичне оформлення;

вологе прибирання;

освітлення;

температурний режим;

провітрювання кабінету;

зовнішній вигляд слухачів;

емоційно-психологічний стан викладача, слухачів

 

ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ:

 

мотивація навчання;

реалізація запланованого матеріалу;

логічність і послідовність викладу;

оптимальність структури уроку;

раціональність використання методів, принципів, засобів навчання;

мовна культура слухачів, викладача;

результативність уроку

 

ТИП УРОКУ:

урок засвоєння нових знань;

урок закріплення та вдосконалення  знань і умінь;

урок повторювально-узагальнюючий;

урок контрольно-перевірочний;

комбінований

 

КІЛЬКІСНИЙ І ЯКІСНИЙ АНАЛІЗ НАВЧАННЯ:

 

Всього слухачів:

                  

% якості                          

         

              

 

 

Коментарі